23 marts 2013

Lørdagens gerning

 

 

 

 

 

IMG_3079

At vågne til solskin er som at vågne lidt tættere på foråret, selvom frosten bider i næsen udenfor. Jeg har sørget for fuglene, og nu vil jeg sørge for mig selv.

 

En langsom dag skal det være.

 

En dag med lidt arbejde bagom bloggen. Jeg har altid godt kunnet lide, at den afspejler det som sker i øjeblikket, og nu nærmer sig en ny fase for denne blogskribent, så det skal selvfølgelig også ske her.

Jeg undskylder på forhånd for rodet som følger inden det færdige resultat.

 

 

Bliver jeg træt af at stirre på skærmen, står den på strik. 

 

 

b1864608594623624f6db08e58aa16c5

6 kommentarer:

  1. Rigtig god lørdag til dig. Håber du har fået min PB på FB?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak deborah og i lige måde, .. næhh det syns jeg ikke jeg har, men lad mig lige tjekke efter :)

      Slet
  2. Jeg kan så godt lide dine head'er. De er smukke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh tak :) det er jeg meget glad for at høre. Jeg prøver altid at på den til at afspejle nuet

      Slet
  3. Syntes det er dejligt med fornyelse! Flot.

    Kh S

    SvarSlet